23 Νοε 2009

ΑΚΡΩΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ BLOG - ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΕΤΣΙ?

ΤΟ GATE 32 ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΚΡΩΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ,ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟ,ΑΛΒΑΝΙΚΟ BLOG.
ΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΜΑΦΙΑ.
ΒΡΙΖΟΥΝ ΧΥΔΑΙΟΤΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΥΧΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

Δεν είμαι ρατσιστής και μάλιστα έχω γνωρίσει πολλούς αλβανούς άψογα παιδιά,που εργάζονται σκληρά και ζουν τίμια την οικογένειά τους.
Όπως λοιπόν εγώ δεν είμαι ρατσιστής,έτσι δεν ανέχομαι από κανέναν να είναι ρατσιστής εις βάρος μου.Πόσο μάλλον μέσα στο ίδιο μου το σπίτι.
Στο κάτω - κάτω σε όποιον δεν αρέσει η Ελλάδα.... στα τσακίδια! ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΗΡΘΑΤΕ,ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΛΕΣΑΜΕ ΕΜΕΙΣ!
Όσοι εκτιμούν τη χώρα που τους φιλοξενοί ας μείνουν όσο θέλουν,ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ! ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΌΛΟΙΠΟΙ ...ΟΥΣΤ! ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ!

Ας κινητοποιηθούμε όλοι λοιπόν, ώστε να κατέβει απο το διαδίκτυο αυτό το ΑΙΣΧΟΣ!
Δημοσίευση σχολίου
Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget

Δημοφιλείς αναρτήσεις