14 Ιουν 2011

Βρήκα τρόπο να απαλλαγώ από δάνεια και πιστωτικές κάρτες!

  Πάνω που έγραφα για απαντήσεις που πρέπει να δώσουν ορισμένοι ήρθε ένα mail με τους στόχους της Κίνησης Ανεξαρτήτων Πολιτών και ηρέμησα γιατί λέω να εφαρμόσω όσα αναφέρονται και για τα δάνεια και τις πιστωτικές κάρτες που έχω.  Πρώτος στόχος είναι να απαλλαγώ απο τις Τράπεζες ( Μνημόνιο, την Τρόικα και το ΔΝΤ) που μου δάνεισαν για να μη πτωχεύσω. Πως θα γίνει αυτό; Ε για εύκολα τώρα θα μιλάμε;  Δεύτερος στόχος να χαρακτηρίσω άκυρες τις όποιες συμβάσεις έχω υπογράψει διότι δεν είχαν φροντίσει να υπάρχει όρος ότι τις δόσεις θα τις πληρώνουν αυτοί και όχι εγώ.  Τρίτος στόχος να απαλλαγώ οριστικά και τελεσίδικα από τα χρέη και τους τόκους. Αυτό είναι πολύ εύκολο, γίνεται με μαγικό τρόπο όπως ο μηδενισμός του χρέους σε ένα χρόνο από το Σαμαρά.  Τέταρτος στόχος να συνάψω δάνεια με άλλες Τράπεζες, που ξέροντας πόσο άνετος είμαι και πόσο συνεπής θα είμαι στις υποχρεώσεις μου μπορεί στο τέλος να μου δώσουν άτοκο δάνειο και γιατί όχι να μου χαρίσουν και τα λεφτά.  Δεν συνεχίζω να αναφέρομαι στους άλλους στόχους γιατί από την πολύ χαρά που έλυσα το πρόβλημα μου θα πάθω και τίποτα.  Δυστυχώς από τη μία γίνεται μία μεγάλη προσπάθεια για να σωθεί η χώρα και να αλλάξουν πράγματα που μας έφεραν εδώ και από την άλλη λείπει η σοβαρότητα στην κατάθεση ρεαλιστικών προτάσεων.

ΥΓ : Μακάρι κάποιοι φίλοι και γνωστοί να απαλλαγούν από το σύνδρομο των πολιτικών ειδώλων και να δουν πιο ξεκάθαρα τα πράγματα.

ΠΗΓΗ : ΠΡΑΣΙΝΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΡΕ ΠΑΠΑΡΑ ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΕ!!!!!!!!
ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ Ο ΣΩΣΤΟΣ;
ΑΝΤΕ ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΙ!!!

Unknown είπε...

KAT' ΑΡΧΗΝ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΑΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ,ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ.ΔΛΔ ΤΑ ΔΕΚΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΥΠΝΟΙ;
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ,ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΜΙΑ ΜΕΡΑ...

Ανώνυμος είπε...

kanena post gia ton ypertato eidwlo sou ton giorgaki tha kaneis???

Unknown είπε...

ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΚΡΟΧΟΛΑ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ;
ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΥΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ,ΠΟΤΙ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΓΡΑΨΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις