10 Ιουν 2013

Πολύ σωστά αρνείται το Ολοκαύτωμα η χρυσή αυγή!

Σοκαριστήκατε;Γιατί;Αντιθέτως θα έπρεπε να αισθανόμαστε όλοι εθνικά υπερήφανοι που υπάρχει έστω ένας πολιτικός φορέας(sic) στην Ελλάδα που μένει πιστός στις... αρχές του.Γιατί λοιπόν τέτοιο ΣΟΚ;Η χρυσή αυγή τις ίδιες απόψεις πρέσβευε και όταν βρισκόταν στο 0,30%,στις ίδιες είναι σταθερή και τώρα που βρίσκεται στο 15%.
Εμένα λοιπόν δεν με σοκάρουν οι απόψεις τις χρυσής αυγής,αυτές ήταν πάντα και ήταν γνωστές.
Με σοκάρει όμως η σκέψη ανάμεσα σ'αυτό το 15% να βρίσκεται έστω και ΕΝΑΣ Πόντιος!Γιατί αυτά που συνέβησαν στους Εβραίους,τα έχει ζήσει στο πετσί του και ο Ποντιακός Ελληνισμός.
Με σοκάρει όμως η σκέψη ανάμεσα σ'αυτό το 15% να βρίσκεται έστω και ΜΙΑ γυναίκα!Εν έτη 2013 ένα κόμμα(;) που πρεσβεύει την ανισότητα των δύο φύλλων και ορίζει  ως αποκλειστικό προορισμό των γυναικών το μεγάλωμα των παιδιών,να έχει τη στήριξη έστω και μιας γυναίκας, είναι τουλάχιστον σοκαριστικό.

Με σοκάρει όμως η σκέψη ανάμεσα σ'αυτό το 15% να βρίσκεται έστω και μία ψήφος από  Δίστομο,Καλάβρυτα,Πηγή, Αδέλη, Λουτρό, Παλαιοχώρι,Αλικανό, Βατόλικος, Σκηνές,Μουρνιές, Μεσαρά, Πρασσέ, Νέα Ρούματα, Ορθώνι, Κάραντο, Σκαφιδάκια,Σούγια, Λειβαδά, Μονις, Κωστογέρακο, Γδόχτα,Ανώγεια,Βρύνες,Σαχτουρία, Άγιοι Δέκα, Γκογκόλες, Βελή, Βασιλική, Βαρίζια, Αγ. Αντώνηςκαι πολλές άλλες περιοχές της χώρας που πλήρωσαν με αίμα την ναζιστική κυριαρχίας...
Εσείς με τι σοκάρεστε;

2 Απρ 2013

Όνειρο ήτανε...

Καλημέρα και καλό μας μήνα!Δυστυχώς το χθεσινό άρθρο Ομογενής από τη Ρωσία "ξελασπώνει την Ελλάδα? ,το οποίο όπως σίγουρα καταλάβατε φωτογράφιζε τον μεγαλομέτοχο του ΠΑΟΚ Ιβάν Σαββίδη,δεν ήταν τίποτα παραπάνω από ένα αθώο ψέμα λόγω της ημέρας.
Φυσικά καλό θα ήταν να το είχαν διαβάσει οι κύριοι που κυβερνούν και να προβληματιστούν σχετικά με τον φυσικό πλούτο αυτής της χώρας και να στρέψουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την κατεύθυνση.Όχι στο ξεπούλημα,αλλά στην αξιοποίηση.
Και πάλι καλημέρα...!

1 Απρ 2013

Ομογενής από τη Ρωσία "ξελασπώνει" την Ελλάδα?

Σύμφωνα με πληροφορίες,Έλληνας ομογενής από τη Ρωσία(ο οποίος δεν θέλει να διαρρεύσει ακόμη το όνομα του),που τον τελευταίο χρόνο δραστηριοποιείται επαγγελματικά στην χώρα μας,έχει έτοιμη πρόταση προς την κυβέρνηση για αγορά μεγάλου μέρους του ελληνικού χρέους!
Η πρόταση του επιχειρηματία (ο οποίος φυσικά στηρίζεται από όμιλο επιχειρηματιών της Ρωσίας) έχει ως εξής:Επιθυμεί να αγοράσει ένα μεγάλο μέρος του χρέους (τουλάχιστον 150 δις ευρώ!!!),για το οποίο όπως λέει ο ίδιος έχει σκοπό διαπραγματευτεί γενναίο "κούρεμα" με αντάλλαγμα την άμεση εξόφληση του.Από την ελληνική κυβέρνηση ζητάει ως αντάλλαγμα την αποκλειστική εκμετάλλευση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας της χώρας(ήλιος,αέρας,θάλασσα).
Ο ίδιος ο επιχειρηματίας δεν είναι ιδιαίτερα αισιόδοξος για την αποδοχή της πρότασής του από τον ελληνικό πολιτικό κόσμο,γιατί πιστεύει πως στο πρόσωπό του βλέπουν έναν ισχυρό μελλοντικό πολιτικό αντίπαλο,αφού ήδη πρόκειται για ένα λαοπρόβλητο και λαοφιλές πρόσωπο και μια τέτοια κίνηση θα ενίσχυε ακόμη περισσότερο το προφίλ του.
Επειδή,βέβαια,τον τελευταίο καιρό έχουμε ακούσει πολλά και έχουν εμφανιστεί πολλοί "σωτήρες",ας κρατήσουμε μικρό καλάθι.Και φυσικά,αν τελικά γίνει η πρόταση και είναι σοβαρή,μένει να δούμε και την αντίδραση των κομμάτων της κυβέρνησης και της αντιπολίτευσης.
Αναμένουμε λοιπόν...

7 Ιουν 2012

ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ ΜΑΙΝΟΜΕΝΟΣ!

Ο υπ. βουλευτής της χρυσής αυγής Ηλίας Κασιδιάρης,καλεσμένος στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη στον ΑΝΤ1,ενώ είχε μια έντονη λογομαχία με την Λιάνα Κανέλη,έχασε την ψυχραιμία του μόλις η κα. Δούρου του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρθηκε στην επικείμενη δίκη στην οποία είναι κατηγορούμενος ο Ηλίας Κασιδιάρης.Τότε δείχνοντας πλέον τον αληθινό (ΦΑΣΙΣΤΑ) εαυτό του,πρώτα επιτέθηκε με ένα ποτήρι νερό στην κα. Δούρου και στην συνέχεια επιτέθηκε με αλλεπάλληλα χαστούκια στην Λιάνα Κανέλη!
Δείτε το βίντεο...



1 Ιουν 2012

Τα 12 ψέμματα των Αντιμνημονιακών κομμάτων Σύριζα και Ανεξάρτητων Ελλήνων!!

ΨΕΜΑ 1ο

Οπου εχει αναλαβει το ΔΝΤ βυθισε την οικονομια στην υφεση.
 

§ Το ΔΝΤ από τις 20 χώρες που έχει χρηματοδοτήσει οι 13 αναπτύχθηκαν και οι 2 τώρα βρίσκονται στους G20 (Τουρκία, Βραζιλία)

Οι άλλες 7 απλά δεν εφάρμοσαν το σταθεροποιητικό πρόγραμμα (Ελλάδα πχ). Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι της Αγγλίας το 1979 που μπήκε στο ΔΝΤ και εφαρμόζοντας πολιτικές απελευθέρωσης της αγοράς , γνώρισε την μεγαλύτερη ανάπτυξη της ιστορίας της.
 

ΨΕΜΑ 2ο
 

Θα μπορούσε να χρηματοδοτηθούμε από την Ρωσία.
 

§ Όχι μόνο ποτέ δεν επιβεβαιώθηκε αυτό , αλά πρέπει να γνωρίζουμε πολύ καλά ότι η Ρωσία είναι από τα μέλη του ΔΝΤ που έφερε αντίρρηση για το ύψος της βοήθειας προς την Ελλάδα , σαν να μη συμφέρουσα επένδυση. Η περίπτωση της Λευκορωσίας είναι χαρακτηριστική, ενώ βγήκε από τις αγκάλες του ΔΝΤ, στράφηκε σε δανεισμό στη Ρωσία, η οποία της δάνεισε λιγότερα με μεγαλύτερο επιτόκιο και με επαχθέστερους όρους όπως το ξεπούλημα όλων των υποδομών τους σ΄ αυτήν. Δείγμα των προθέσεων της είναι ότι αρνείται να πουλήσει πετρέλαιο επι πιστώσει στα Ελληνικά Διυλιστήρια, δηλ. σε κερδοφόρες και φερέγγυες επιχειρήσεις. Και για να δείξουμε το ανεδαφικό του παραπάνω ισχυρισμού, η Ρωσία θα μπορούσε να αγοράσει ελληνικά ομόλογα από την ελεύθερη αγορά ,απλά δεν το ΄κανε..
 

ΨΕΜΑ 3ο
 

ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΚΙΝΑ
 

Αυτό είναι το δεύτερο σκέλος της πλάνης ότι αρνηθήκαμε να αναλάβει το χρέος μας η Κίνα και οι προδότες πολιτικοί μας, μας έριξαν στην μέγγενη του ΔΝΤ.
 

§ Η Κίνα όπως και η Ρωσία όπως είπαμε θα μπορούσαν να αγοράσουν ελληνικά ομόλογα από την ελεύθερη αγορά , χωρίς να υπάρχει διακρατική συμφωνία.
 

Δεν το έκαναν λοιπόν οι Κινέζοι αυτό , διότι πολύ απλά δεν θέλανε να ρισκάρουν τα λεφτά τους σε μία αναξιόπιστη οικονομία. Πρέπει να γνωρίζουν οι μυθοπλάστες της Ελληνικής πραγματικότητας ότι η Κίνα έχει δικό της οίκο αξιολόγησης, ο οποίος υποβαθμίζει συνεχώς την πιστοληπτική ικανότητα της Ελλάδας.
 

Με λίγα λόγια , όχι δεν θέλει να μας δανείσει, αλλά συμβουλεύει και τους άλλους να μη το κάνουν. Είναι πράγματι αφελείς εκείνοι όλοι που πιστεύουν ότι η Κίνα θα αναλάμβανε το χρέος μας για να περνούν οι Ελληνες καλά, όταν από τα αποθεματικά της δεν τροφοδοτεί ανάγκες του δικούς της λαού?
 

ΨΕΜΑ 4ο
 

Οι δανειστές μας είναι στυγνοί τοκογλύφοι
 

§ Αυτοί που δανείζουν , μας δανείζουν για να κερδίσουν, αυτό είναι ξεκάθαρο. Το ύψος του επιτοκίου είναι ανάλογο του ρίσκου που παίρνουν.
 

Ας δούμε λοιπόν τι αναλογία επιτοκίου –ρίσκου υπάρχει. Το επιτόκιο-ρισκο που θα έβαζαν οι αγορές για αν δανείσουν τη χώρα μας (speads) κυμαίνονταν πάνω από 20%. Δηλαδή απαγορευτικό. Το επιτόκιο δανεισμού που έλαβε η Ελλάδα από τον μηχανισμό στήριξης για το πρώτο μνημόνιο ήταν 4-5% και για το δέυτερο μνημόνιο 3.6% , όταν τα επιτόκια στην ελεύθερη αγορά έφταναν το 30%.
 

Ποιος λοιπόν είναι ο στυγνός τοκογλύφος ,όταν τα επιτόκια της Ιταλίας και της Ισπανίας κυμαίνονται στο 6-7%?
 

ΨΕΜΑ 5ο
 

Η Γερμανία δανείζει την Ελλάδα με σκοπό να ελέγξει την οικονομία της και να αγοράσει τα πάντα έναντι πινακίου φακής.
 

§ Στον ισχυρισμό αυτόν θα αντιτάξω το ερώτημα , γιατί η Γερμανία δεν άφησε την Ελλάδα να χρεοκοπήσει και να αγοράσει τα παντα φθηνότερα και χωρίς ρίσκο?
 

Γιατί τα δεκάδες δις που εκταμιεύονται από τους κρατικούς προυπολογισμούς των εταίρων μας και δη της Γερμανίας δεν επενδύονται σε ασφαλέστερα σημεία του πλανήτη (Βαλκάνια, Μεσόγειο) και επενδύονται στην Ελλάδα?
 

Στο μηχανισμό στήριξης συμμετέχουν όλες οι χώρες της ευρωζώνης. Γιατί αυτή τη πολεμική μόνο για τους Γερμανούς και όχι για τους Ολλανδούς, Φιλανδους, Κύπριους κλπ?
 

Προφανώς όλα εντάσσονται στα συμφέροντα κάθε χώρας και της ευρωζώνης γενικότερα. Κανένας δεν χαρίζει κανένας δεν θελει να χάσει. Αλλά η προσπάθεια διάσωσης της χώρας μας ευνοεί πρωτίστως εμάς και κατ΄επέκτασιν τους εταίρους μας.
 

ΨΕΜΑ 6ο
 

Η Γερμανία δανείζει την Ελλάδα για να στηρίξει τις εξαγωγές της.
 

§ Είναι τουλάχιστον αστείο να πιστεύει κάποιος ότι μία αγορά 10 εκ κατοίκων μπορεί να στηρίξει την ανάπτυξη μιας χώρας 80 εκ. Στο γενικό σύνολο των εξαγωγών της Γερμανίας, η Ελλάδα κατέχει το 0.7%.
 

Δηλαδή περίπου 6 δις το χρόνο όταν το έλλειμα τρεχουσών συανλλαγών είναι 34 δις.
 

Αντίστοιχα η Πορτογαλία εισάγει περίπου 8 δις από την Γερμανία και δεν αναλώνεται σε τέτοιες ανόητες κατηγορίες, όπως και η Ιρλανδία που εξάγει, αντί να εισάγει, στη Γερμανία 11 δις το χρόνο δεν σκέφτηκε κανείς να πεί ότι η Γερμανία δεν πρέπει να δανείσει την Ιρλανδία? Αρα τα προβλήματα κάθε χώρας δεν έχουν να κάνουν με τις εξαγωγές της Γερμανίας στις χώρες αυτές , αλλού είναι το πρόβλημα.
 

ΨΕΜΑ 7ο
 

Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΜΑΣ ΔΑΝΕΙΖΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΕΞΟΠΛΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ.
 

§ Ο Ισχυρισμός αυτός είναι ανατρέψιμος και εντελώς μετέωρος μέσω των αριθμων.
 

Η Ελλάδα δαπανά κάθε χρόνο περίπου 2 δις ευρώ για εξοπλισμούς από τους οποίους μόνο το 20% αφορά την Γερμανία δηλαδή 400 εκ.ευρώ το χρόνο. Το ερώτημα είναι, ασχέτως αν χρειάζονται ή όχι , ότι δημουργούνται φαντάσματα και πλασματικοί εχθροί όταν οι εκροές χρημάτων από την Γερμανία στην Ελλάδα είναι πολλαπλάσια των εκροών. 


Καταγράφω ένα νούμερο από μελέτη της EYROBANK ότι τα χρήματα που έχουν δοθεί στην Ελλάδα μόνο μέσω επιδοτήσεων τα τελευταία 30 χρόνια είναι 203 δις, τα περισσότερα από τα οποία είναι από τις καταβολές των φορολογούμενων γερμανών πολιτών. Οι επιδοτήσεις δεν δόθηκαν στην Ελλάδα από συμπάθεια αλλά από μία διευρυμένη αντίληψη του συμφέροντος των χωρών αυτών στο πλαίσιο της ΕΕ.
 

Τώρα το πώς αξιοποιήθηκαν οι πόροι αυτοί από την Ελλάδα είναι ζήτημα άλλης ανάλυσης….
 

ΨΕΜΑ 8ο
 

Το μνημόνιο κατέστρεψε τη χώρα
 

§ Η χώρα ήταν κατεστραμμένη πριν το μνημόνιο. Τα μνημόνιο ήταν μια διακρατική συμφωνία με όρους δανεισμού. Σε γενικές προσανατολιζόταν στη μείωση των δημοσίων δαπανών, στις ιδιωτικοποιήσεις στην πάταξη της φοροδιαφυγής και στην επιτάχυνση διαρθρωτικών αλλαγών τόσο στο δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα (μείωση δημοσίων υπαλλήλων, άνοιγμα κλειστών επαγγελμάτων , κλπ)Προσπαθήσαμε να διαχειριστούμε ένα μνημόνιο μέσα από αντιστάσεις, απεργίες, οι οποίες μας οδήγησαν σε μη απόλυτα δραστικά μέτρα στις δημόσιες δαπάνες και στις σπατάλες του κράτους, μη ολοκλήρωση της πάταξης στην φοροδιαφυγή κτλ.
 

Όσο γινόταν αυτό, όσο διαμαρτύρονταν και κινητοποιούσαν τα αντιμνημονιακά κόμματα τον κόσμο εναντίον των μέτρων για το νοικοκύρεμα του τόπου μας, τόσο η ύφεση παγιώθηκε και χρειαστήκαμε και δεύτερο μνημόνιο πιο σκληρό .
 

Το αστείο ήταν στην όλη υπόθεση είναι ότι επί δύο χρόνια όλοι αυτοί που διαμαρτύρονταν να μην εφαρμοστεί το μνημόνιο , το κατάφεραν στο ακέραιο. Τώρα διαδηλώνουν ότι η εφαρμογή του έφταιγε που καταρρέει η χώρα . Είναι σε σύγχυση ή την επιδίωκαν ?
 

ΨΕΜΑ 9ο
 

Τα λεφτά τα έφαγαν οι πολιτικοί μαζί με τα καρτικοδίαιτα λαμόγια.
 

§ Σωστό , αλλά!!! Από τα 100 ευρώ που δαπανά το ελληνικό κράτος το 70% πηγαίνει σε μισθούς και συντάξεις, το 20% σε τοκοχρεολύσια και ένα 10% σε δραστηριότητες δημοσίων επενδύσεων.
 

Σε αυτό το 10% κρύβεται η διαπλοκή και το πάρτυ με τις μίζες ημετέρων. Αν όμως το αναλύσεις λογιστικά στο σύνολο των δαπανών , η διαφθορά δεν ξεπερνά το 1.5% και σε καμμία περίπτωση δεν αντιστοιχει στο δημόσιο χρεώς των 360δις. Το πρόβλημα είναι ξεκάθαρο ότι δαπανούσαμε κάθε χ΄ρονο 30 δις πααπάνω από αυτό που παράγαμε. Κάθε ευρώ που έμπαινε στη χώρα έβγαινε με την αγορά εισαγόμενων προιόντων. Αν μας χάριζε κάποιος ολόκληρο το χρέος σε 10 χρόνια θα βρισκόμασταν στο σημείο που βρισκόμαστε σήμερα.
 

ΨΕΜΑ 10ο
 

ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ αντί μνημόνιο2
 

Το μνημόνιο 2 φέρνει ύφεση και εξασφαλίζει τους δανειστές.
 

§ Ο.Κ. ότι πείτε. Η χρεοκοπία και αυτή εξ ΄ορισμού θα φέρει ύφεση. Αρα τι διαλέγουμε? Με το μνημόνιο 2 η χώρα μπαίνει σε μακροχρόνια ύφεση μένοντας όμως στην Ευρώπη., στο ευρώ, και με πληθωρισμό 2.5%.
 

Αν όμως χρεοκοπήσει , η χώρα βγαίνει από το ευρώ χωρίς ρευστότητα με αλλαγή νομίσματος και με πληθωρισμό άνω του 20%. Και εγώ ρωτώ, σε ποια από τις δύο περιπτώσεις υπάρχουν προοπτικές ανάπτυξης? Το να κατηγορούμε κάτι δεν σημαίνει ότι η άλλη επιλογή είναι καλύτερη.
 

ΨΕΜΑ 11ο
 

Να πάμε στη δραχμή και να αναπτυχθούμε μόνοι μας.
 

§ Η προοπτική της δραχμής δεν μας κάνει ανεξάρτητους από τους πιστωτές μας αλλά εξαρτημένους για πολλά χρόνια από την φτώχια. Φαντάζει εφιαλτικό οι καταθέσεις όλων μας να μετατραπούν σε δραχμές ου με την ιλιγγιώδη αύξηση του πληθωρισμού θα εκμηδενισθούν, το δημόσιο χρέος θα πολλαπλασιασθεί , τα στεγαστικά δάνεια θα είναι αδύνατον να αποπληρωθούν , η ακρίβεια και η ανεργία και οι ελλείψεις σε βασικά προϊόντα επιβίωσης, θα πυροδοτήσουν τεράστια κοινωνικά προβλήματα, (εγκληματικότητα, πορνεία, παραοικονομία, κ.α) για το λόγο αυτό η μόνη λύση είναι η ασπίδα του ευρώ , να μας δώσει την δυνατότητα να ε΄χουμε την απαιτούμενη οικονομική σύγκλιση με τις εύρωστες χώρες της ευρωζώνης.
 

ΨΕΜΑ 12ο
 

Το χρέος είναι απεχθές και να μην το πληρώσουμε.
 

§ Απεχθές λέγεται το χρέος που δημιουργείται από απολυταρχικά καθεστώτα , όταν ο εκάστοτε δικτάτορας λαμβάνει δάνειο για δικό του πρόσοδο και δεν φθα΄νει ποτέ στον λαό. Στην περίπτωση μας όμως είναι πολύ διαφορετικά τα πράγματα, διότι τα δάνεια χορηγήθηκαν για επιδοματική πολιτική, διορισμούς, συντάξεις και κατασπαταλήθηκαν σε διάφορες δαπάνες του κράτους. Αρα η άποψη του δεν πληρώνω χαρακτηρίζεται από λαϊκίστικη έως δολίως παραπληροφόρηση των πολιτών.

24 Μαΐ 2012

Για πόσο ηλίθιους μας περνάνε;

Νέα δημοσκόπηση της Public Issue:

Πρώτος με το εντυπωσιακό ποσοστό του 30% είναι ο ΣΥΡΙΖΑ, σύμφωνα με μία νέα δημοσκόπηση που δημοσιεύει η  Public Issue, ενώ στην δεύτερη θέση βρίσκεται η Νέα Δημοκρατία με 26%. Στην τρίτη θέση παραμένει το ΠΑΣΟΚ με 15%.
Στην νέα αυτή δημοσκόπηση, η Βουλή παραμένει επτακομματική. Στην τρίτη θέση παραμένει το ΠΑΣΟΚ με 15% το οποίο έχει ωστόσο σημειώσει αύξηση στα ποσοστά του. Μεγάλες είναι και οι απώλειες του ΚΚΕ το οποίο βρίσκεται στην έκτη θέση με 5%, το οποίο βλέπει τους ψηφοφόρους του να το εγκαταλείπουν για τον Αλέξη Τσίπρα και τον ΣΥΡΙΖΑ.
Τα ποσοστά των κομμάτων έχουν ως εξής:
  • ΣΥΡΙΖΑ: 30%
  • Νέα Δημοκρατία: 26%
  • ΠΑΣΟΚ: 15%
  • Δημοκρατική Αριστερά: 7%
  • Ανεξάρτητοι Έλληνες: 7%
  • ΚΚΕ: 5%
  • Χρυσή Αυγή: 4,5%


    Σχόλιο του Dimitris P.:

    Μα για πόσο μαλ... ηλίθιους μας περνάνε;Θέλουν,δηλαδή,να πιστέψουμε ότι αυτή η δημοσκόπηση είναι πραγματική;Είναι απλά μαθηματικά.Με τα νούμερα που μας δίνουν,τα 7 κόμματα συγκεντρώνουν όλα μαζί 94,5% !!!
    Δηλαδή,όλα τα υπόλοιπα κόμματα που μένουν εκτός βουλής,μαζί με το λευκό και το άκυρο,συγκεντρώνουν μόλις 5,5 % (!) από 19% που είχαν στις προηγούμενες εκλογές.Θυμίζω ότι στα υπόλοιπα κόμματα συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων οι Οικολόγοι Πράσινοι,το ΛΑΟΣ,η Δημιουργία Ξανά,η Δράση,η ΑΝΤΑΡΣΥΑ.Κάποια απ'αυτά στις προηγούμενες εκλογές χτύπησαν την πόρτα της Βουλής.
    ΟΥΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΝΕ ΠΙΑ!

8 Μαΐ 2012

Εδώ ο κόσμος καίγεται και...ο Αλέξης χτενίζεται!

Έχουν περάσει σχεδόν 48 ώρες από το κλείσιμο της κάλπης και η χώρα ακόμα δεν έχει κυβέρνηση.Το πρώτο κόμμα ήδη σε μερικές ώρες έψαξε τις δυνατότητες να σχηματίσει κυβέρνηση,δεν τα κατάφερε και παρέδωσε τη σκυτάλη στο δεύτερο κόμμα που για πρώτη φορά είναι ένα κόμμα της αριστεράς και συγκεκριμένα ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Ομολογουμένως,τεράστια η επιτυχία του.ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΣΑΜΕ!Ο Αλέξης αποφάσισε να εξαντλήσει το τριήμερο!Να το χαρεί ο άνθρωπος βρε αδερφέ!Αποφάσισε να συναντηθεί πρώτα με τη ΔΗΜ.ΑΡ. ,που έχει τη μικρότερη κοινοβουλευτική δύναμη και στη συνέχεια με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ(!) και την ΚΟΙΝ. ΣΥΜΦΩΝΙΑ(!),κόμματα που δεν μπήκαν καν στην βουλή!Νομίζω μόνο ο ίδιος μπορεί να καταλάβει την χρησιμότητα τέτοιων συναντήσεων τέτοιες ώρες.Αλλά ο παραλογισμός δεν τελειώνει εδώ.Θα συναντηθεί,λέει, και με κοινωνικούς φορείς!Ακόμα προεκλογικό αγώνα κάνει;
Αύριο,λέει,θα συναντηθεί και με ΝΔ και ΠΑΣΟΚ (άδικα το κατηγόρησα το αγόρι),αλλά όχι έτσι απλά.Τους έβαλε δουλειά για το σπίτι.Τους προειδοποίησε:μέχρι αύριο που θα συναντηθούμε να έχετε στείλει επιστολές στην Ευρώπη και να εξηγείτε ότι παίρνετε πίσω τις υπογραφές σας. ΤΙ ΛΕΣ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΜΟΥ;
Λοιπόν,Αλέξη άκου πως έχουν τα πράγματα.Είναι πολύ απλά,ή κάνεις κυβέρνηση αφού οι άλλοι δύο σε στηρίζουν(|αν μπορούσαν ας έκαναν κι αλλιώς) και κάνεις αυτά τα μαγικά που μας λες ότι γίνονται ή τα κουβαδάκια σου και σ'άλλη παραλία.Εμείς δεν παίζουμε,θέλουμε κυβέρνηση και τη θέλουμε ΤΩΡΑ!Δεν μπορούμε να περιμένουμε εσένα 3 μέρες να κάνεις το κομμάτι σου.Ότι είναι να γίνει γρήγορα,κι αν  δεν μπορείτε να πάμε αμέσως ξανά σε εκλογές.Τότε όμως Αλέξη μου,για σένα θα είναι αργά...

22 Απρ 2012

ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ (ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ)!


Έληξε η προθεσμία υποβολής δηλώσεων συμμετοχής κομμάτων και συνασπισμών κομμάτων για τις εκλογές της 6ης Μαΐου στον Άρειο Πάγο. Συνολικά κατέθεσαν αιτήσεις συμμετοχής 36 κόμματα, συνδυασμοί κομμάτων και μεμονωμένοι.
Το Α' Τμήμα του Αρείου Πάγου θα ελέγξει τη νομιμότητα των δηλώσεων τους και θα προβεί στην ανακήρυξή τους.
Τα 36 κόμματα και οι συνδυασμοί κομμάτων που υπέβαλαν αιτήσεις συμμετοχής στις επερχόμενες εκλογές είναι:
1) Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα (ΠΑ.ΣΟ.Κ.) (Ε. Βενιζέλος),
2) Νέα Δημοκρατία (Αντ. Σαμαράς),
3) Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας (Α. Παπαρήγα),
4) ΣΥΡΙΖΑ Ενωτικό Κοινωνικό Μέτωπο (Α. Τσίπρας),
5) Λαϊκός Ορθόδοξος Συναγερμός (ΛΑ.Ο.Σ.) (Γ. Καρατζαφέρης),
6) Δημοκρατική Συμμαχία (Ντόρα Μπακογιάννη),
7) Κοινωνική Συμφωνία (Λουκά Κατσέλη),
8) Ανεξάρτητοι Έλληνες (Πάνος Καμμένος),
9) Δημοκρατική Αριστερά ( Φωτ. Κουβέλης),
10)Δράση - Φιλελεύθερη Συμμαχία (συνασπισμός συνεργαζομένων κομμάτων) - (Σ. Μάνος και Γ. Βαλλιανάτος),
11) Οικολόγοι Πράσινοι (6μελής εκτελεστική επιτροπή),
12) Ένωση Κεντρώων (Β. Λεβέντης),
13) Κόμμα Φιλελευθέρων ( Κ. Καλλιγιάννης),
14) Λαϊκός Σύνδεσμος - Χρυσή Αυγή (Ν. Μιχαλολιάκος),
15) Δημοσθένης Βεργής - Έλληνες Οικολόγοι (Δ. Βεργής),
16) ΟΧΙ (συνασπισμός των συνεργαζόμενων κομμάτων Δημοκρατική Αναγέννηση και Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο (Σ. Παπαθεμελής - 3μελής διοικούσα επιτροπή),
17) Κίνημα Δεν Πληρώνω (Βασ. Παπαδόπουλος),
18) Κ.Ε.Α.Ν.- Κίνημα Εθνικής Αντίστασης (Ιπποκράτης Σαββούρας),
19) Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας (μαρξιστικό-λενινιστικό) - Μ.Λ. ΚΚΕ- Εκλογική Συνεργασία (συνασπισμός συνεργαζόμενων κομμάτων) - (4μελής διευθύνουσα επιτροπή),
20) Αντικαπιταλιστική Αριστερή Συνεργασία για την Ανατροπή (ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α.) - Μέτωπο της Αντικαπιταλιστικής Επαναστατικής Κουμμουνιστικής Αριστερός και της Ριζοσπαστικής Οικολογίας 21μελής κεντρική συντονιστική επιτροπή),
21) Οργάνωση Κομμουνιστών Διεθνιστών Ελλάδος- Ο.Κ.Δ.Ε. (3μελής διοικούσα επιτροπή),
22) Εργατικό Επαναστατικό Κόμμα (ΕΕΚ Τροτσκιστές) (Σαμπετάι Μάτσας),
23) ΟΑΚΚΕ Οργάνωση για την Ανασυγκρότηση του ΚΚΕ (3μελής διοικούσα επιτροπή),
24) Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας (Ν. Αλικάκος),
25) Εθνική Ελπίδα (Γεώργ. Παπαδόπουλος - Γιαννιτσά),
26) Π.Α.Μ.Ε. στο Γ.Ε.Σ.Ε.ΕΠ. (Θεόδ. Κυρωγιάννης),
27) Κοινωνία Πολιτική Παράταξη συνεχιστών Καποδίστρια (Μιχ. Ηλιάδης),
28) Κόμμα Πειρατών Ελλάδας (Ι. Παναγόπουλος),
29) Φίλοι του Ανθρώπου (Κ. Σταμούλης),
30) Δημιουργία Ξανά ( Γλαύκος Τζήμερος),
31) Παναθηναϊκό Κίνημα - ΠΑΝ.ΚΙ.- ( Γεώργ. Μπέτσικας),
32) Αξιοπρέπεια (συνδυασμός ανεξάρτητων υποψηφίων) - (Παν. Θεοδωρόπουλος),
33) Ανεξάρτητη Ανανεωτική Αριστερά, Ανανεωτική Δεξιά, Ανανεωτικό ΠΑΣΟΚ, Ανανεωτική Νέα Δημοκρατία, Όχι στον Πόλεμο, Κόμμα Επιχείρηση Χαρίζω Οικόπεδα, Χαρίζω Χρέη, Σώζω Ζωές, Παναγροτικό Εργατικό Κίνημα Ελλάδος (ΠΑ.Ε.Κ.Ε.) (Μ. Τζαλαζίδης).
34) Δημοβούλιο Πολιτών - ('Αμεση) Δημοκρατία στην Πράξη (συνδυασμός ανεξάρτητων υποψηφίων) - ( Γ. Κόκκας),
35) Περιφερειακή Αστική Ανάπτυξη (Π.Α.Α.) - (Νικ. Κολίτσης, μεμονωμένος υποψήφιος) και
36) Τυραννοκτόνοι - Αθαν. Δασκαλόπουλος (μεμονωμένος υποψήφιος).

6 Νοε 2011

Σεισμός στην Κρήτη...

Σεισμική δόνηση 4,8 ρίχτερ, σημειώθηκε πριν από λίγα λεπτά στη θαλάσσια περιοχή της Κρήτης,73 χμ. βορειοανατολικά του Ηρακλείου και 287 χμ. νοτιοανατολικά της Αθήνας.το εστιακό βάθος υπολογίζεται στα 36,6 χμ.

19 Αυγ 2011

Ολόκληρο το σχέδιο των αλλαγών για την ΕΡΤ

Αναλυτικά οι αλλαγές που προωθεί η κυβέρνηση για τη δημόσια ραδιοτηλεόραση:
Ολόκληρο το σχέδιο των αλλαγών για την ΕΡΤ
1. ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
1. ΝΕΤ: Αναβάθμιση και εδραίωση του ρόλου της ως Ενημερωτικού - Ψυχαγωγικού τηλεοπτικού σταθμού
2. ΕΤ3: Ανάδειξή της σε Πανελλαδικό Περιφερειακό Κανάλι με έμφαση στον Πολιτισμό, την Ψυχαγωγία και τον Αθλητισμό, με παράλληλη επέκταση του δικτύου κάλυψης από το 85% στο 100% της ελληνικής επικράτειας μέσω της συχνότητας της ΕΤ1. Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων ενισχύει τον περιφερειακό του χαρακτήρα και επαναφέρεται το ειδικό δελτίο καιρού για τους αγρότες.
ΠΡΙΣΜΑ+ : αναβάθμιση της ποιότητας του προγράμματος: α) με έμφαση στα Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ), β) βελτίωσή του μέσα από συμπράξεις με ιδιωτικά τηλεοπτικά κανάλια για την παραχώρηση υψηλής ποιότητας παραγωγών τους ώστε να έχουν πρόσβαση σε αυτά τα ΑμεΑ, γ) δυνατότητα εκπομπής εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε συνεργασία με του Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Το ΠΡΙΣΜΑ+ εκπέμπει μέχρι 8 ώρες την ημέρα.
ERT WORLD: ποιοτική αναβάθμιση του Προγράμματος, αφού ληφθούν υπόψη τα πορίσματα έρευνας αγοράς σχετικά με τις ιδιαίτερες απαιτήσεις του τηλεοπτικού κοινού εκτός Ελλάδας. Ενισχύεται ο πολιτιστικός και ψυχαγωγικός του χαρακτήρας καθώς και ο εκπαιδευτικός του χαρακτήρας από επιμέρους προγράμματα απευθυνόμενα κυρίως στα παιδιά των Ελλήνων του εξωτερικού.
ΕΤ1 και ΣΙΝΕ/ΣΠΟΡΤ: ένταξη των προγραμμάτων τους στη ΝΕΤ και την ΕΤ3 (ιδιαίτερα πετυχημένων παιδικών εκπομπών, όπως το "ουράνιο τόξο" και βραβευμένα ντοκιμαντέρ), ενώ οι συχνότητες τους παραμένουν στην κυριότητα του ελληνικού δημοσίου και καμία συχνότητα δεν διατίθεται προς πώληση. Η συγκεκριμένη ένταξη γίνεται για μία σειρά από λόγους συμπεριλαμβανομένων:
  • του λειτουργικού και οργανωτικού εξορθολογισμού της ΕΡΤ - Α.Ε.,
  • της μείωσης του κόστους λειτουργίας,
  • της συγκέντρωσης δυνάμεων και της καλύτερης αξιοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού για την ανάπτυξη του τομέα των πολυμέσων ως τρίτου πλέον ισχυρού πυλώνα των δημοσίων ΜΜΕ,
  • της πολύ χαμηλής τηλεθέασης.
Ουσιαστικά με την ένταξη των επιτυχημένων προγραμμάτων στην ΕΤ3 και στο WEB TV η δημόσια τηλεόραση δεν χάνει σε πρόγραμμα και σε ποιότητα ενώ, κερδίζει από οικονομίες κλίμακας.
Οργανωτικές και διοικητικές παρεμβάσεις
Το προσωπικό που απασχολείται στην ΕΤ1 και στο ΣΙΝΕ/ΣΠΟΡΤ αξιοποιείται στα άλλα Κανάλια που αναβαθμίζονται καθώς και στα Πολυμέσα της ΕΡΤ.
  • Πλαφόν στον αριθμό του προσωπικό που στελεχώνει τις εξωτερικές λήψεις.
  • Πλαφόν στον αριθμό των ατόμων που στελεχώνουν τις αποστολές τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό.
  • Σε κάθε παραγωγή που απαιτείται σταθερό studio - πλατώ θα πραγματοποιείται πάντα εντός ΕΡΤ - Α.Ε..
  • Συντονισμός ανταποκριτών των τηλεοπτικών καναλιών και ραδιοφωνικών σταθμών στις μεγάλες πόλεις.
  • Πλαφόν στο κόστος αγοράς εξωτερικών παραγωγών με τη χρήση συγκριτικών στοιχείων και από την ιδιωτική τηλεόραση.
  • Ενιαία λήψη αποφάσεων για όλη την ειδησεογραφική παραγωγή.
2. ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ
Προχωρούμε στη διοικητική αναδιοργάνωση σε συνδυασμό με τον οικονομικό εξορθολογισμό των περιφερειακών ραδιοφωνικών σταθμών. Συγκεκριμένα:
1. Καταργούνται 15 από τους 20 πομπούς στα Μεσαία και διατηρούνται 5 απ' αυτούς για εθνικούς λόγους. Από την κατάργηση αυτή εξοικονομούνται 1.145.000€ σε ετήσια βάση.
2. Συγχωνεύονται διοικητικά οι υφιστάμενοι 19 Περιφερειακοί Ρ/Σ σε 9, με ενιαία διοίκηση, ώστε να συγκροτηθεί ένα πλέγμα ισχυρών Περιφερειακών Σταθμών με ενιαίο πλαίσιο προγράμματος, με τοπικά χαρακτηριστικά και αναβάθμιση της ποιότητάς τους. Στόχος αυτής της συγχώνευσης είναι η ενδυνάμωση της ανταγωνιστικότητας του περιφερειακού ραδιοφώνου σε σχέση με τον ιδιωτικό ανταγωνισμό.
3. Διευκρινίζεται ότι όλες ανεξαιρέτως οι συχνότητες παραμένουν στην κυριότητα του ελληνικού δημοσίου - καμία συχνότητα δεν διατίθεται προς πώληση.
4. Σε συνέχεια των διοικητικών συγχωνεύσεων ακολουθούν:
  • η αξιολόγηση του διοικητικού προσωπικού
  • η διερεύνηση των περιπτώσεων ανισοκατανομής του υπάρχοντος προσωπικού
  • η μετάταξη του διοικητικού προσωπικού σε αντίστοιχες θέσεις υποστελεχωμένων περιφερειακών υπηρεσιών του Δημοσίου.
ΝΕΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑΣ
Υφιστάμενοι Περιφερειακοί Ρ/Σ Περιφερειακοί Ρ/Σ μετά τις Διοικητικές Συγχωνεύσεις
1.Αιγαίου 2.Βόλου 3.Ζακύνθου 4.Ηρακλείου 5.Ιωαννίνων 6.Καβάλας 7.Καλαμάτας 8.Κέρκυρας 9.Κοζάνης 10.Κομοτηνής 11. Λάρισας 12.Ορεστιάδας 13.Πάτρας 14.Πύργου 15.Ρόδου 16.Σερρών 17.Τρίπολης 18.Φλώρινας 19.Χανίων 1. Β. Αιγαίου (Μυτιλήνη) 2. Ν. Αιγαίου (Ρόδος) 3. Κρήτης (Ηράκλειο, Χανιά) 4. Πελοποννήσου (Τρίπολη, Καλαμάτα) 5. Δυτικής Ελλάδας (Πάτρα, Πύργος) 6. Ιονίων (Κέρκυρα, Ζάκυνθος) 7. Θεσσαλίας (Βόλος, Λάρισα) 8. Ηπείρου -Δυτ. Μακεδονίας (Ιωάννινα, Κοζάνη, Φλώρινα) 9. Μακεδονίας - Θράκης (Καβάλα, Σέρρες, Κομοτηνή, Ορεστιάδα)
5. Συγχώνευση των τριών Ραδιοφωνικών Σταθμών της Θεσσαλονίκης σε έναν ραδιοφωνικό σταθμό.
6. Σύμπραξη του Ρ/Σ "φιλία 106,3" με τον “Αir 104.4 fm” του Δήμου Αθηναίων με στόχο την εκπομπή ολοκληρωμένου προγράμματος για τους ξενόγλωσσους κατοίκους και τους μετανάστες.
7. Αναβάθμιση του Ραδιοφώνου της "ΝΕΤ 105,8", με ενίσχυση του ενημερωτικού σκέλους του, συνεχή ροή ειδήσεων και έμφαση σε εκπομπές ενημέρωσης και διαλόγου.
8. Στο πλαίσιο του νέου επιχειρησιακού σχεδίου για τα Δημόσια ΜΜΕ θα εξετασθεί η δυνατότητα περαιτέρω συνεργειών των Περιφερειακών Ραδιοφωνικών Σταθμών με τις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις και τους Ο.Τ.Α..
3. ΠΟΛΥΜΕΣΑ & ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "Ραδιοτηλεόραση"
1. Δημιουργείται Γενική Διεύθυνση Πολυμέσων, με βάση την υφιστάμενη Διεύθυνση, ώστε να αξιοποιηθεί το σημαντικό εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό, που διαθέτει η δημόσια ραδιοτηλεόραση.
2. Δίδεται ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη της Ιστοσελίδας, με την παράλληλη ενσωμάτωση προγραμμάτων της ΕΡΤ και την ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter κλπ). Η νέα ιστοσελίδα θα περιλαμβάνει:
  • συνεχή ροή ειδήσεων σε θέματα πολιτικής, αθλητισμού, νεολαίας, ψυχαγωγίας και πολιτισμού από Έλληνες και ξένους ανταποκριτές,
  • ενισχυμένο αθλητικό πρόγραμμα,
  • συνεχή ροή περιφερειακών νέων και τοπικών ειδήσεων,
  • διαδραστικές δραστηριότητες (π.χ. online συζήτηση με αθλητικογράφους, δημιουργία θεματικών ομάδων συζήτησης - fora).
3. Αναπτύσσεται σύγχρονη WEB TV με ειδικές παραγωγές, όπως:
  • δελτία ειδήσεων σε ξένες γλώσσες με ελληνικό υποτιτλισμό τα οποία απευθύνονται σε ένα ευρύ κοινό μεταξύ των οποίων είναι οι ξένοι κάτοικοι της Ελλάδας, οι τουρίστες, οι Έλληνες του εξωτερικού αλλά και το διεθνές κοινό,
  • εκπαιδευτικό υλικό και υλικό δια βίου μάθησης, σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και το Υπουργείο Πολιτισμού, στοχεύοντας κυρίως στους Έλληνες της διασποράς,
  • ορισμένες εκπομπές της ΕΤ1 μεταφέρονται στο WEB TV της ΕΡΤ,
  • όλα οι Ρ/Σ εκπέμπουν και μέσω της ιστοσελίδας της ΕΡΤ (web radio).
4. Ενισχύεται το ψηφιακό αρχείο της ΕΡΤ και καθίσταται προσπελάσιμο από όλους τους πολίτες.
5. Το "ψηφιακό μπουκέτο" της ΕΡΤ εμπλουτίζεται με επιπλέον ξένα δημόσια τηλεοπτικά δίκτυα.
Σε ό,τι αφορά στο περιοδικό "Ραδιοτηλεόραση" προχωρούμε:
1. Σε διακοπή της έκδοσης του περιοδικού "Ραδιοτηλεόραση", δεδομένων των νεότερων εξελίξεων, οι οποίες ευνοούν διαδικτυακούς τρόπους επικοινωνίας και πληροφόρησης. Γι' αυτό το λόγο στρέφουμε την προσοχή μας προς την ανάπτυξη λύσεων που αφορούν τη χρήση των πολυμέσων.
2. Όσον αφορά στο ένθετο υλικό του περιοδικού, αυτό θα συνεχίσει να είναι διαθέσιμο δωρεάν μέσα από την ιστοσελίδα της ΕΡΤ. Αν πάλι υπάρχει ζήτηση για συγκεκριμένες παλαιότερες εκπομπές, αυτές οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να τις ζητήσουν από το ψηφιακό αρχείο της ΕΡΤ έναντι ανάλογης αμοιβής.
3. Οι εργαζόμενοι της "Ραδιοτηλεόρασης" παραμένουν στο ανθρώπινο δυναμικό της ΕΡΤ Α.Ε. με έμφαση στην αξιοποίησή τους στον τομέα των Πολυμέσων.
4. ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ
Στο πλαίσιο εξορθολογισμού των Νομικών Προσώπων που υπάγονται στην Γενική Γραμματεία Μέσων Ενημέρωσης καταργούνται το Εθνικό Οπτικοακουστικό Αρχείο (Ε.Ο.Α.) και το Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων (Ι.Ο.Μ.), οι λειτουργίες των οποίων λόγω συνάφειας αντικειμένου ενσωματώνονται στη Διεύθυνση Μουσείου - Αρχείου της ΕΡΤ Α.Ε.
Το εκτιμώμενο άμεσο ετήσιο όφελος ξεπερνά τα 1,2 εκατ. € το οποίο εξοικονομείται από τις παρακάτω ενέργειες:
• τη λύση της μίσθωσης του κτιρίου, όπου στεγάζεται το αρχείο, κόστους ετησίως 552.000€
• τη λύση της σύμβασης για τη φύλαξη του κτιρίου, κόστους ετησίως 95.202€
• τη λύση συμβάσεων που αφορούν στην απασχόληση 3 δικηγόρων έναντι 150.000€
• τη λύση συμβάσεων 3 τεχνικών Συμβούλων με κόστος 233.000€
• την κατάργηση των Διοικητικών Συμβουλίων των δύο Οργανισμών, καθώς και των θέσεων Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου, από τις οποίες θα προκύψει ετήσια εξοικονόμηση 156.000€ περίπου.
Σημαντικό θα είναι το όφελος λόγω των οικονομιών κλίμακος που επιτυγχάνονται μέσα από τη συγκέντρωση της άσκησης παρόμοιας φύσης δραστηριοτήτων από έναν και μόνο φορέα. Επιπλέον όφελος θα προκύψει από την ψηφιοποίηση υλικού από την ίδια την ΕΡΤ - Α.Ε.. 600 ώρες ψηφιοποίησης αρχειακού υλικού κόστισαν στο Ε.Ο.Α., μετά από ανάθεση σε τρίτους, 750.000€. Η επεξεργασία του αρχείου από την ΕΡΤ - Α.Ε. θα μειώσει το κόστος ψηφιοποίησης κατά 70% περίπου.
Διασφαλίζονται οι δράσεις των Ι.Ο.Μ. - Ε.Ο.Α. με πολύ μικρότερο κόστος, ενώ το προσωπικό των Φορέων πρόκειται να αξιοποιηθεί κατόπιν διαδικασιών αξιολόγησης του ΑΣΕΠ και με βάση συγκεκριμένα κριτήρια, όπως αυτά θα διαμορφωθούν από το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
5. ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ
Δημιουργείται ένα ευρύτερο πλαίσιο συμπράξεων με στόχο αφενός τον οικονομικό εξορθολογισμό κι αφετέρου την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στους πολίτες.
1. Σύμπραξη με το Δήμο Αθηναίων για το Ράδιο "φιλία 106,3" με στόχο την εκπομπή ολοκληρωμένου προγράμματος για τους ξενόγλωσσους πολίτες και τους μετανάστες. Πιο συγκεκριμένα: Το ράδιο Φιλία, το ραδιόφωνο που απευθύνεται στους μετανάστες, αλλά και στους χιλιάδες αλλοδαπούς γενικά που ζουν και εργάζονται στην Ελλάδα, προχωρά σε προγραμματική συμφωνία με τον ξενόγλωσσο ραδιοσταθμό του Δήμου Αθηναίων Αir 104,4. Σκοπός αυτής της προγραμματικής συμφωνίας είναι η κοινή κάλυψη των ενδιαφερόντων των ξενόγλωσσων ακροατών με θέματα που άπτονται της άμεσης επικαιρότητας σε θέματα πολιτικά, πολιτιστικά, με θέματα που αφορούν ειδήσεις από τη χώρα τους, αλλά και παροχής πρακτικών συμβουλών προς αυτούς. Περισσότερες λεπτομέρειες για τους τρόπους πρακτικής υλοποίησης της συμφωνίας θα ανακοινωθούν σύντομα.
2. Σύμπραξη με την ΕΙΤΗΣΕΕ για την καλύτερη λειτουργία του Σταθμού Πρίσμα+. Το ψηφιακό Πρόγραμμα για τα άτομα με αναπηρία του σταθμού Πρίσμα+ διατηρείται και αναβαθμίζεται Στο πλαίσιο αυτής της επιλογής, προχωρούμε σε προγραμματική συμφωνία με την ΕΙ.ΤΗ.Σ.Σ.Ε ( Ένωση Ιδιωτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας). Η συμφωνία με την Ένωση αφορά την υποστήριξη της πρωτοβουλίας μας για μετάδοση ορισμένων εκπομπών τους από τον σταθμό, αφού με την κατάλληλη επεξεργασία προσαρμοσθούν από την ΕΡΤ για άτομα με αναπηρία. Η υποστήριξη της ΕΙΤΗΣΕΕ θα έχει ως αποτέλεσμα οι συμπολίτες μας με αναπηρία να μπορούν να παρακολουθούν προγράμματα διαφορετικών καναλιών και όχι μόνο πλέον της Δημόσιας Τηλεόρασης.
3. Στα πλαίσια της αναδιοργάνωσης των περιφερειακών ραδιοφωνικών σταθμών θα εξετάσουμε την δυνατότητα ανάπτυξης πλέγματος συμπράξεων με ιδιωτικούς περιφερειακούς ραδιοφωνικούς σταθμούς.
6. ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ
Στο επενδυτικό Πρόγραμμα της ΕΡΤ - Α.Ε. για τα έτη 2011 - 2014 συνολικού ποσού 48 εκατ. €, τα 38 περίπου εκατ. € αφορούν σε ψηφιακές επενδύσεις όπως οι ψηφιακές κεραίες, η μετάβαση σε high definition και η ανανέωση του υφιστάμενου εξοπλισμού.
7. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΡΤ - Α.Ε.
Προχωρούμε άμεσα στη λεπτομερή και αναλυτική καταγραφή και εκτίμηση της αξίας της ακίνητης περιουσίας της ΕΡΤ - Α.Ε.. Είναι σαφές πως δεν είναι δυνατή η αξιοποίηση όλων των κτιρίων, στο βαθμό που σε αρκετά απ' αυτά στεγάζονται κεραίες, στούντιο και περιφερειακοί σταθμοί. Λαμβάνοντας αυτά υπόψη είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε ήδη ότι:
1. Θα διατεθεί άμεσα προς αξιοποίηση των αναγκών του ελληνικού δημοσίου, σε συνεννόηση με το Υπουργείο Οικονομικών, έκταση 700 στρεμμάτων στην κοινότητα Περαίας στη Θεσσαλονίκη, η οποία βρίσκεται υπό ένταξη στο σχέδιο πόλης. Η αξία της, κατ' εκτίμηση της Διοίκησης, υπολογίζεται στα 300 εκατ. ευρώ περίπου.
2. Επίσης τον Σεπτέμβριο ξεκινά η απεγκατάσταση συγκεκριμένων τμημάτων της ΕΡΤ στην Κατεχάκη, με παράλληλη μεταφορά των εργαζομένων στο κτίριο της Αγίας Παρασκευής. Έτσι από την Κατεχάκη θα απελευθερωθούν συνολικά 2.200 τ.μ., στα οποία στεγάζονται περίπου 290 άτομα. Σε αυτή θα παραμείνουν: α) Τα 3 studios καθημερινής παραγωγής εκπομπών (ζωντανών - video) με το προσωπικό λειτουργίας τους και β) Τα Van (κέντρο διακίνησης κινητών μονάδων).
Τα κτίρια θα δοθούν για μεταφορά δραστηριοτήτων του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.
3. Θα υπάρξει μελέτη αξιοποίησης της λοιπής ακίνητης περιουσίας.
8. ΑΠΟΔΟΣΗ ΦΟΡΩΝ ΤΗΣ ΕΡΤ - Α.Ε. ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ
Η ΕΡΤ - Α.Ε. εμφανίζει λογιστικό έλλειμμα. Η οικονομική εξυγίανση της ΕΡΤ Α.Ε. είναι εφικτή μέσω της μείωσης του μετοχικού κεφαλαίου - ύψους 285 εκατ. € - κατά το ποσό των υπολειπόμενων ζημιών των 60 εκατ. €. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τα έσοδα της ΕΡΤ Α.Ε. από το έτος 2012 να είναι πλήρως φορολογήσιμα καθώς, λογιστικά θα υπολογίζονται ως κέρδη.
Με βάση τα προαναφερθέντα, πέραν των εισφορών των εργαζομένων, η ΕΡΤ - Α.Ε. θα αποδίδει πλέον φόρους στο Ελληνικό Δημόσιο.
ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΤΗΣ ΕΡΤ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Με βάση το νέο Επιχειρησιακό Σχέδιο της ΕΡΤ- Α.Ε. θα γίνει αντικειμενική και στηριγμένη σε συγκεκριμένα κριτήρια αξιολόγηση του προσωπικού. Το ανθρώπινο δυναμικό θα αντιστοιχηθεί στις πραγματικές ανάγκες και τη νέα διάρθρωση της ΕΡΤ - Α.Ε.
Η μέτρηση της απόδοσης αποτελεί ένα εργαλείο, το οποίο όλο και περισσότερο καθίσταται αναγκαίο στις αναπτυγμένες χώρες. Δεν υπάρχει τομέας της Δημόσιας Διοίκησης του οποίου η εργασία, η παραγωγικότητα και η ποιοτική απόδοση να μην μπορούν να αξιολογηθούν.
Το προσωπικό της ΕΡΤ θα αξιολογηθεί βάσει αντικειμενικών, διαφανών και αξιόπιστων διαδικασιών.
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΠΟΡΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΤ - Α.Ε.
• Από την άμεση έναρξη δικτύωσης του κεντρικού ραδιοσταθμού της ΕΡΤ με τους Περιφερειακούς Σταθμούς μέσω δορυφόρου αντί των γραμμών του ΟΤΕ, θα προκύψει ετήσιο όφελος 150.000€.
• Ο εξορθολογισμός στη συνολική λειτουργία της ραδιοφωνίας περιλαμβάνει τον περιορισμό των εκπομπών στα μεσαία και στα βραχέα. Οι παραπάνω ενέργειες θα οδηγήσουν σε εξοικονόμηση 1,145 εκατ. € χωρίς να επηρεαστεί η ποιότητα των εκπομπών.
• Από τη συγχώνευση της ΕΤ1 θα προκύψει ενεργειακό όφελος 1 εκατ. € περίπου.
• Το ετήσιο κόστος ενοικίασης κυκλωμάτων του ΟΤΕ για τη μεταφορά σήματος/δεδομένων θα μειωθεί κατά 0,8 εκατ. € περίπου.
• Πρόσθετες εξοικονομήσεις θα προκύψουν από την επανεξέταση των συνδρομών στα ειδησεογραφικά πρακτορεία του εξωτερικού. Το ετήσιο όφελος υπολογίζεται στις 350.000€.
• Η διακοπή έκδοσης του περιοδικού "Ραδιοτηλεόραση" θα οδηγήσει σε εξοικονόμηση 1 εκατ. € λαμβάνοντας υπόψη ότι το 2010 το περιοδικό παρουσίασε ζημιές 200.000€, ενώ οι δαπάνες μισθοδοσίας των 28 εργαζομένων στο περιοδικό ανέρχονται στις 800.000€. Αν και για το 2011 αναμένεται βελτίωση των εσόδων το κόστος μισθοδοσίας ωστόσο, εξακολουθεί να καθιστά τη λειτουργία του περιοδικού ζημιογόνα.
• Με δεδομένο ότι οι πρόσθετες αμοιβές προσωπικού δεν δύναται να ξεπερνούν το 10% του κόστους μισθοδοσίας, αναμένεται ήδη από το 2011 ετήσια εξοικονόμηση 2,1 εκατ. €.
• Με την ορθολογική διαχείριση των δαπανών για ταξίδια στο εσωτερικό και το εξωτερικό (αγορά φθηνών εισιτηρίων και εξεύρεση οικονομικών ξενοδοχείων, μείωση αριθμού ατόμων ανά αποστολή, ένταξη της ΕΡΤ στους κανόνες του Δημοσίου) θα επιτευχθεί εξοικονόμηση 0,3 εκατ. € από το 2011 και 0,5 εκατ. € ετησίως από το 2012 κι έπειτα.
• Η αυστηρή αξιολόγηση όλων των δαπανών μέσω τρίτων θα οδηγήσει σε εξοικονόμηση 1 εκατ. €. ετησίως, από το 2012.
• Η σταδιακή μείωση των εργαζομένων στην ΕΡΤ - Α.Ε. θα οδηγήσει σε σημαντική μείωση του συνολικού κόστους λειτουργίας.
Το συνολικό εκτιμώμενο όφελος από τις ανωτέρω παρεμβάσεις ανέρχεται σε 8,3 εκατ. €, το 2012. Το ποσό αυτό δεν περιλαμβάνει τις εξοικονομήσεις από την ένταξη των προγραμμάτων της ΕΤ1 και του ΣΙΝΕ/ΣΠΟΡΤ στη ΝΕΤ και την ΕΤ3.

14 Ιουν 2011

Βρήκα τρόπο να απαλλαγώ από δάνεια και πιστωτικές κάρτες!

  Πάνω που έγραφα για απαντήσεις που πρέπει να δώσουν ορισμένοι ήρθε ένα mail με τους στόχους της Κίνησης Ανεξαρτήτων Πολιτών και ηρέμησα γιατί λέω να εφαρμόσω όσα αναφέρονται και για τα δάνεια και τις πιστωτικές κάρτες που έχω.  Πρώτος στόχος είναι να απαλλαγώ απο τις Τράπεζες ( Μνημόνιο, την Τρόικα και το ΔΝΤ) που μου δάνεισαν για να μη πτωχεύσω. Πως θα γίνει αυτό; Ε για εύκολα τώρα θα μιλάμε;  Δεύτερος στόχος να χαρακτηρίσω άκυρες τις όποιες συμβάσεις έχω υπογράψει διότι δεν είχαν φροντίσει να υπάρχει όρος ότι τις δόσεις θα τις πληρώνουν αυτοί και όχι εγώ.  Τρίτος στόχος να απαλλαγώ οριστικά και τελεσίδικα από τα χρέη και τους τόκους. Αυτό είναι πολύ εύκολο, γίνεται με μαγικό τρόπο όπως ο μηδενισμός του χρέους σε ένα χρόνο από το Σαμαρά.  Τέταρτος στόχος να συνάψω δάνεια με άλλες Τράπεζες, που ξέροντας πόσο άνετος είμαι και πόσο συνεπής θα είμαι στις υποχρεώσεις μου μπορεί στο τέλος να μου δώσουν άτοκο δάνειο και γιατί όχι να μου χαρίσουν και τα λεφτά.  Δεν συνεχίζω να αναφέρομαι στους άλλους στόχους γιατί από την πολύ χαρά που έλυσα το πρόβλημα μου θα πάθω και τίποτα.  Δυστυχώς από τη μία γίνεται μία μεγάλη προσπάθεια για να σωθεί η χώρα και να αλλάξουν πράγματα που μας έφεραν εδώ και από την άλλη λείπει η σοβαρότητα στην κατάθεση ρεαλιστικών προτάσεων.

ΥΓ : Μακάρι κάποιοι φίλοι και γνωστοί να απαλλαγούν από το σύνδρομο των πολιτικών ειδώλων και να δουν πιο ξεκάθαρα τα πράγματα.

ΠΗΓΗ : ΠΡΑΣΙΝΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ

Δημοφιλείς αναρτήσεις