16 Απρ 2009

Ανοιχτή επιστολή-απάντηση στο σχόλιο του ανώνυμου "φίλου" μου...

Το σχόλιο του ανώνυμου "φίλου" μου:

Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

αιντε ρε σαψάλη που μας κάνεις και οικονομική πολιτική...

13 Απρίλιος 2009 9:18 πμ

Πιστέ μου αναγνώστη Ανώνυμε,

Κατ' αρχήν θα ήθελα να σ'ευχαριστήσω για τον πολύτιμο χρόνο σου που αφιέρωσες για να με διαβάσεις αλλά και να με συμβουλεύσεις με το παραπάνω βαθυστόχαστο σχόλιο.Επειδήη λοιπόν θα ήθελα η "βοήθειά" σου αυτή να έχει διάρκεια καλό θα ήταν να άφηνες κι ενα στοιχείο για την ταυτότητά σου.Άλλωστε θα έπρεπε να είσαι υπερήφανος για το περιεχόμενο του λόγου σου...ή μήπως όχι?
Λοιπόν Ανώνυμε,αν πρόσεχες λίγο παραπάνω αυτό που διάβασες θα καταλάβαινες ότι το άρθρο που "κραζει" την κυβερνητική πολιτική δεν είναι δικό μου(δυστυχώς).Εγώ έκανα ένα σχόλιο βασισμένο στο συγκεκριμένο άρθρο.Φυσικά αν θέλω να κάνω οικονομική πολιτική δεν θα ρωτήσω εσένα,εδώ κάνουν ο Αλογοσκούφης κι ο Παπαθανασίου κιόσο κι αν προσπαθούσα εγώ σε χειρότερη θέση δεν θα μπορούσα να φέρω τον Έλληνα!Επίσης, επειδή το πολίτευμά μας είναι Προευδρευομένη Δημοκρατία(συγγνώμη αν σε στεναχορώ),θα συνεχίζω να δημοσιεύω τις απόψεις μου χωρίς φόβο αλλά με πολύ πάθος!

Ελικρινά δικός σου
και με ταυτότητα
Δημήτρης Πουλτουρτζίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις